تیم فرمول یک مرسدس انتظار دارد که ردبول در فصل جدید بار دیگر تهدیدی جدی برای آن ها محسوب شود، اگرچه زمان زیادی تا نمایش قدرت کامل آن ها نیاز است.

ردبول باز می گردد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از یکه تازی در فصل ۲۰۱۴، مرسدس در حالی که انتظار دارد حریفانشان دوران سختری را نسبت به سال قبل سپری کنند، امید دارد که بتواند موفقیت های بیشتری را در فصل پیش رو کسب کند.

نیکی لائودا از مدیران این تیم فکر می کند که ردبول پس از فصل رقابتی ۲۰۱۴ بار دیگر به فرم ایده آل خود باز می گردد، و انتظار دارد که رنو، تامین کنده موتورهای آن ها پیشرفت زیادی را تجربه کند، رنویی که اخیراً موسس اصلی بخش AMG مرسدس را در جهت بهبود موتورهای خود جذب کرده است.

او در این زمینه گفت : ردبول قوی ظاهر می شود، اما سوال اینجاست که چه موقع قدرت خود را به طور کامل نشان می دهند.اطلاعات اندکی از فراری در دست داریم، مکلارن و هوندا نیز فصل سختی را سپری خواهد کرد.

اگرچه تیم ها می تواند در طول فصل موتورهای خود را بهبود دهند، اما لائودا از این بابت نگرانی چندانی ندارد و اشاره کرد که مرسدس AMG در بهترین شرایطش به سر می برد و تمام امورشان طبق برنامه پیش می رود.

اما در جای دیگر تنها موردی که به نظر طبق برنامه پیش نمی رود تمدید قرارداد لوئیس همیلتون مدافع عنوان قهرمانی این فصل می باشد.او در این مورد اظهار داشت که جای نگرانی وجود ندارد چراکه هر دو طرف به دنبال تمدید قرارداد هستند.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، ردبول ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.